söndag 29 april 2012

Skön Söndag

Ibland måste man bara låta tiden tag sin tid..tid att tänka, läka och funderar...på vägen hittar man ibland hinder som man tror inte man kan hoppas över, men det fixar man...men hjälp av underbara personer man har i sitt liv..tills nu jag visste inte att det fanns såååå många fina människor som omringar mig, ger mig stöd, mod och kärlek..varje individ är annorlunda..varje ger mig en liten bit av sin energy, sitt kärlek och mod..när alla har varit hos mig känner jag mig lungnare och gladare..livet är en underbar upplevesle även i svåra tider.då kommer alla prövningar på vänner och mig själv..måste säga igen att jag är så lycklig att vara omringad med så många fina människor..tack till er alla från mitt hjärtat..ni vet vem ni är..jag kunde inte klarat allt detta ensamt...mina barn och vänner är mitt liv och skall förbi det...ska sluta slösa onödigt energi på människor som har gjort mig så ledsen,  sårade och besvikna...finns inga ord hur svårt d har varit....men utan er skulle jag varit förkrossad..tacksam för evight....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar