onsdag 11 april 2012

Halmstad

hejsan---igår kom d som en åskmoln..jag var hos en underbar vän i Halmstad och det bara kom fram till mig att jag måste flytta!!! Detta har jag velat i så många år nu, att komma ifrån smålandsstenar..speciellt nu när man är ensam igen..har inget som håller mig kvar här..min kompis pratade som om jag redan hade hittat boende..men d lovande har 3 vänner med bra kontakter där som lovade att hjälpa mig hitta boende snabbt..kanske redan tills sommaren..jag blev så glad imon mig ..ett nytt början nya människor och hoppas på nytt jobb i framtiden..ska pendla än så länge och sova hos kompisarna mellan mina pass..Gud va kul nu e jag peppad...Ulle var här nu med en blomma och mat till mig som flytt present;::: snällt..tjatade lite nu blir det dusch sen blir det sängdags tidigt jobbar imon igen..känns som allting kommer blir bra tills slut..allt har menning och sifte...kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar