tisdag 24 april 2012

En Dag I helvetet och tillbax

Ingen bra natt eller dag...ibland blir det så här ..man undrar varför men d bara är så...som min ryggvärk blivit värre igår, jag sov knappt hela natten...sen kom det 04.00..skulle jag upp på toan...blev inte av föratt jag ramlade ner på golvet jämte sängen direkt..d var som 300000volt gick genom ryggen...mina ben höll inte mig..jag började gråta och skaka , det var så kallt...visste då att jag måste ringa akuten...vem e vaken nu?? tänkte inte bara gjorde det av vana och kanske rädslan att om jag ringer en annan jag blir inte så lungt som om jag ringde Manne...han blev skraj med,,ringde akuten åt mig från jobbet,,,hade inga pengar på mobilen så jag kunde inte ringa själv ändå..han pratade med mig att inte vara rädd, att vänta in ambulansen---sen kom jag på att d finns ingen som jag låsa upp lägenheten åt sjukvårdare...harre gud ..då kom paniken...hur, vad ???? dom kom efter 45minuter..jag fryser och gråter...dom ringde vaktmästaren som inte hade nycklen!!!!! sen efter 1.5 timme kom nycklen...jag trodde jag skulle dö...fick morfin /hjälpte inte mycket) sen kom jag in till värnamo..blev prover, spruta i rumpan och mycket morfin i armen...men icke..ont fanns kvar..kom hem kl 12.30 med sjuktaxin....e så trött....emelie kom med fika och monika hämtade ut mina recept...tusen tack föratt ni finns...jag hoppas natten blir lungt nu...e sjukskriven i 2 veckor...

2 kommentarer:

  1. Var rädd om dig Kety, tänker på dig! Megakram

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack underbara Nicole...bamse kram till dig med...

      Radera