onsdag 25 april 2012

Älskar, Glömma och Förlåta

Har tänkt länge, funderat i månader nu...hade någon sagt till mig i januari att jag skulle känna mig så här idag skulle jag skrattat....men dagen har kommit..jag har bestämt mig att det är dags att förlåta---har älskat, på väg att glömma och sist men inte minst att förlåta---kanske det föratt jag är en sökare, en person som söker frid som älskar livet och människor i mitt liv betyder allt--även dom som har sårat mig djupt..man måste förlåta sig själv och sen dom andra...den endast vägen till frid inombords och ett sätt att gå vidare---jag har sagt dom orden förr men menade inte dom ..men denna gången menade jag dom...alla är vi människor med brister och fel--vi alla gör fel...ingen är perfekt. Om man förstå detta så kan man förlåta dom som behöver vara förlåten..dom oftast vet inte bättre, kan inte bättre och gör saker som dom sen ångrar..har varit där med..min ex man påminner mig ibland på saker jag har gjort som liknar som som jag fick pina igenom nu..oj säger jag då..jag glömt detta vad jag gjorde men d samma sak som händer mig idag---det e karma---what goes around comes around...eller hur?? japp har beviset 100 gånger om..d svär jag på...litar på att det du ger ska du får tillbax..när som men d kommer..så nu blir det en bättre version av mig som kommer fram, en person som vill bara blir bättre varje dag---en person jag kan vara stolt över...det är jag redan idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar