söndag 22 april 2012

Inte min dag

Värk i ryggen i 2 dagar, har tagit tunga tabletter så jag klarar av jobbet inatt..började igår...sov knappt inatt och tungt dag på jobbet...känslorna är inte på topp..vissa dagar önskar  man kunde försvinna ur vardagen och åka långt borta till en ställe ingen vet om...kanske är jag mänklig iallafall?? KER Ibland känns d tom hemma, men mina katter är en underbar gåva ...dom kommer till mig och tittar på mig och vill säga...du har oss...älskar dom såå....ska köpa choklad på konsum nu och cola..d brukar hjälpa ;;))) sov gott ni som kan kram

1 kommentar:

  1. Inte många v kvar....snart flyttar du ner till Västkustens pärla...
    Då börjar nya livet...träning, nya vänner, sol och bad =)=) Och GRILLA!!! och mycket mycket mer....
    Kram Kram Eva

    SvaraRadera