måndag 30 april 2012

Efter mörker kommer solsken!

För ca 3 månader sedan var jag i mitt livs värsta mardröm..
Ledsen, förtvivlad, och utan livsglädje!
Min sanna kärlek försvann...

Jag kollade runt på olika sidor om hur man kommer över ett ex,
hur man går vidare, ja till och med hur man får tillbaka ett ex.
Låt oss säga att jag var desperat!
Detta var ju ändå killen jag ville leva med resten av mitt liv.

Jag grät i veckor, konstant.
Och jag tror faktiskt att det var vad jag behövde.
Gråta tills tårarna tog slut för att på något sätt kunna börja från grunden igen utan att behöva falla tillbaka och sörja ännu mer.
Jag tog mig upp på fötter (även att det var svårt) och även att hjärtat värkte för varje steg jag tog.



Vad jag vill säga är att tråkiga saker händer och det finns inget man kan göra åt det.
Men stanna inte upp ditt liv för någon som valt bort dig, någon som uppenbarligen inte vill ha dig längre. Utan njut av den lilla friheten du har. Vem vet, imorgon kanske det kommer någon och skakar om din värld riktigt ordentligt. Och då kommer du tacka svinet för att du slapp slösa din tid på honom.



Tiden läker alla sår...sant...en dag i taget och med hjälp från vänner, barn och sin inre...finns hopp iallafall...






"a heartbreak is a blessing from god,its his way saving you from the wrong one"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar