söndag 15 april 2012

HELG

hej...kom percis hem..fattar inte hur lyckligt lottad jag är..underbara vänner överallt..många tror att man är rik på pengar eller dom materiella saker man äger..men jag inser mer och mer hur många fina människor finns i mitt liv..människor som bryr sig om mig, som ringer mig dagligen och fråga hur jag mår, som bjuder ner mig till deras hem att "tag hand om mig" när man e som värst i sinnet..hur jag skulle har gått igenom dom här kaotiska 4 månaderna utan dom  vet jag inte ens idag..att har drömmar i så många år , och väntar på dom att komma i verkligheten är underbart MEN att sen hamnar i helvetet rent sagt ...och är tvungen att flytta från ett hem man har själv bott i och älskat, en man som var hela mitt liv i så många år..som jag levde för och inte med..att ser allt gå i spillorna pga saker jag förstå inte ens idag..d rent kaos och sorg, känslan att man tappat greppet av livet att man är inte värt glädjen...att man kan inte tänka sig ett nytt liv utan han,  vaknar varje natt och tror man drömmer mardrömamr..jag kan inte beskriva hur detta känns..hur mycket man faller och när man landar sorgen är som värst---jag kände att en del av mig dog när jag kom ifrån huset,,den mannen jag trodde var mitt all e borta...det livet jag hade är inte mitt längre,,hade inte mina vänner och barn och föreldrar varit hos mig hela tiden..jag vet inte hur länge jag skulle fallit..varje dag blir jag starkare, gladare och modigare..livet e inte lätt och man blir stark ..jag tror på mig själv igen..jag vet nu att detta var inte mitt fel att jag gav 100% av mig ..men ibland blir det så här..ville bara skriva detta nu när jag orkar,,när tårarna har slutat rinna varje dag..och önska han lycka i sitt ny liv..som jag önskar mig själv i mitt...hoppas all kan lära sig av misstag..jag e lottat att jag kan..hoppas en dag vi kan prata igen i andra ögon med andra toner..om allt..som vänner..den endast som betydder nåt är kärleken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar