söndag 15 april 2012

Karma eller tur???

Har man äntligen bra karma??? jag vet att jag har..NU!!! tog 4 dagar att hitta min eftersökt lägenhet..i Kärleken..min dröm område i Halmstad--.en 2a...mysigt...det var andra personer förre mig men jag hade lite kontakter (tack Pernilla!!!! love you) och jag fick köra ner igen nu men d var vär det---han gav mig lägenheten..percis till sommaren med...jag skrer i bilen hem av glädjen...det börjar bra nu för mig..känner mig sä glad...har alla mina vänner på en gata...samt eva inte så långt borta---Tack igen pernilla....detta är en början till mitt nya liv...

2 kommentarer:

  1. Älskade vännen....så glad jag är för din skull...Kram och välkommen ner till Halmstad.
    Kram Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej gumman,,ohh tack jag e så glad..knappt kunde sova inatt..detta e bara så roligt kram

      Radera