torsdag 19 april 2012

Resan

Har börjat min resa...en resa mot en bättre person, en gladare jag ...en mindre dömande jag...en mer positiv jag...måste bara säga..d funkar...läser böcker som jag äter godis..tag i allt bra det finns att tag i...visst är man van med negativa mönster i mina tänkandet men d blir bättre och bättre för varje dag som kommer..jag ler utan att märka det, jag börjar känna mig lung igen.....har hopp igen att livet blir bra...inte lätt att komma så snabbt upp från träsket..men jag vet att jag har hjälp från ovan...känner mig fridfullt och säkert att jag lyckas...mina vänner, min envishet och lite hjälp från ovan gör detta möjligt...jag önskar att alla kan hitta en väg mot glädjen, en väg utan vrede, hat, svartsjuka och missnöje...livet är kärlek och man måste vara tacksam för allt man har i sitt liv..små saker som stora...när man inse detta har man lyckats...då blir allting bara bättre...imorgon blir det en resa till Halmstad ...ha en bra kväll kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar