tisdag 23 oktober 2012

Vincent

Har hittat min nya hane nu...han e så söt redan.....han heter Tawallis Vincet Van Gough...rödsilver shaded långhår...känns rätt direkt när jag höll han i mina händer..har försökt fixa grejer till Vargberg idag ...detta blir så kul..har inte varit på utställning i typ 2 år..har lånad en stor hundbur till Holly så hon har en bajslåda i bilen..hon brukar bajsa när man åker bil nu har hon en låda...Vänta på knä operationen, kan inte göra mycket , bara sitta hemma men d blir bättre jag är inte negativ...har varit på högskolan igår..jag måste läsa in svenska och en till ämne som jag hinner föratt jag är lite sen att anmälla mig nu..måste tag högskolprovet till våren med,,,det finns många som vill plugga typ 387 och bara 40 platser.,,så det blir tuff,,,men man måste försöka,,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar