onsdag 24 oktober 2012

Tiden

Ibland blir man ledsen att saker och ting måste ändras...fick reda på att min fine vän från jobbet fick inte stanna längre..plus andra människor som fick reda på detta..d sorligt..inget blir detsamma igen på jobbet...jag vill inte stanna kvar på den skift nu heller, vill byta till en annan..har sökt jobb i stan igen samt skolan..vill bara därifrån nu så jag kan fokuserar på mitt nya hem..känns så splitrad att jobba där och bor här...men det kommer såsmånigom,,,man måste litar på att den kommer fixas snart...har sovit dåligt i 3 nätter nu, vaknar typ kl 1 varje natt..tror d ryggen som spökar så man är spänd,,,har is på den nu..inte konstigt när man halta och gå ojämnt...då blir min redan sned rygg mer stryk..men jag e positiv och låter inte mig präglas av detta...längtar tills på lördag..Amelia ska följa med mig ditt..blir kul...nu ska jag läsa lite kramis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar