måndag 8 oktober 2012

Livet

Har funderat mycket på allt,,livet..vart man passar in och hur jag kan bidrag till bra saker i mitt liv..men inte bara för mig men för andra...läst mycket om positiv energy och förlåtelse..kärlek och varför vi är på denna jord....jag vill vara den som jag kan vara stolt över när jag blir 90!! typ;;)) Har slutat döma, prata skit om andra och tänka negativt...d slut med sånt från mitt liv...har förlåtit dom som behövde den och mest mig själv...ingen offer vill jag vara...ska hjälpa andra nu och gör livet bättre...jag är lyckligt som aldrig förr..känns som man är ny människa....dom dåliga saker har gjort mig till den jag vill vara idag...snart blir det sängen..jobba imorgon..sen till helgen blir det kryssning med jobbet...kul!!!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar