tisdag 16 oktober 2012

Tisdag

Har haft jätte kul på kryssningen...känns bra att komma ut lite med arbetskompisarna...jätte trevligt hade vi..fick ont i knät redan på båten..kunde knappt gå i lördags...det har blivit bara värre och värre..sjukskrev mig igår på jobbet..måste till läkaren idag och försöka får reda på orsaken...kan knappt böja den...det blir vila ut den så man kan blir normal igen ,,inte bra att käka massa alvedon dagligen...

fick brev från skolan att det blev för många just nu som vill plugga ...jag kom in sist så tyvärr måste jag vänta tills nästa datum typ i januari ,,men d ok viktigaste är att man ska plugga...imorgon blir det kattbad hos Jonas i Halmstad..han är snäll och hjälpa mig bada dom,,som jag kan inte böja knät och har aldrig badad dom själv,,,snart blir det utställning i Vargberg,,,dom måste blir fina mina änglar,,,snart blir det frukost kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar