torsdag 18 oktober 2012

Operation

Som jag anande det blir knä operation...träffade en såå underbar läkare..mysigare kille finns inte i stan...han började prata om stavning och jag sade att jag kan inte stava pga jag kommer från USA...han vände sig och kollade sen sa han "what the hell?" han är uppväxt i USA och studerade i söder nånstans..vi skrattade och pratade engelska i 40 minuter...om knät typ 10--- LER----vilken rolig typ...en sådan skulle man hitta ....så nu blir det väntan på operation..sjukskrivning och vila..får inte ens simma...bara cykla,,,Lotta fick sina bebisar idag och gissa vad LÅNGHÅR hane..yes en underbar kille Vincent...hoppas det blir att jag kan tag hand om honom,,,så spännande...hade min monica här idag...alltid kul att träffa dig gumman!!!...nu blir det film med mys ,,måndag har jag intervju på högskolan,,,jahoooo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar