torsdag 10 maj 2012

Mår inte så bra

hej....det har hänt en del saker, mindre roliga d sista veckan..en av dom är skvaller,..elak, falsk och riktat mot att såra mig skvaller..jag längtar att flytta härifrån...hur kan människor prata så mycket tråkigheter om andra..blir man gladare själv då? Blir man lyckligt? ..vill bara lägga ner allt vad hänt d sista 4 månaderna och gå vidare och mår bra..idag ska jag åka till Jönköping hos en gamle kompis som jag längtar att träffa igen efter typ 3 år..måste iväg lite..Älskar mina 2 underbara vänner Holly och Zowey..livet skulle varit sur utan dom hemma...

1 kommentar:

  1. De som snackar har inte något eget liv, trist och händelselöst måste deras liv vara eftersom de närs av att snacka och såra andra. Skit i dem, de är de som är tragiska och totalt meningslösa varerlser som inte har något att sysselsätta sig med. Inte någon idé att ödlsa någon energi på dem, de är inte värda det...
    Snart är du nere på västkusten, och kommer börja om på nytt utan dessa patetiska varelser i din närht...
    Stor kram till dig gumman, du är värd något mkt bättre än detta eviga skvaller och skitsnack.

    Kram Eva

    SvaraRadera