tisdag 29 maj 2012

Halmstad

Idag skrev jag på min kontrakt till den nya boendet i Halmstad---träffade min nya hyresvärd..han ville har ID så jag tog ut mitt korkort...han tittade på datumet och säger , "du är väl inte 47?" tittade skeptiskt som om jag hade fejk korkort..jo det är jag..-han gissade 37..hahahhah br va?? han bygde en liten altan bakom min lägenhet som skulle vara klar tills jag flyttade..men måste erkänna jag är jätte nervös...alla mina fina vänner här hemma..hur ska detta går..är van med att umgås med dom...det blir svårt..plus alla fina minner jag har..men livet har tvingat mig att flytta...jag hoppas det blir rätt i slut änden...hälsade på mina fina vänner Pernilla och Daniel och åt kvällsmat med  dom,,,den familijen är som min egen..älskar dom så mycket..måste säga detta innan jag glömmer..några veckor sedan mediterade jag till en ljudvideo och jag skulle tänka på en plats som dom beskrev..det gjorde jag och sedan 2 dagar sen hittade jag denna bilden..EXAKT samma plats som jag fick upp i min huvet..läskigt....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar