fredag 11 maj 2012

Det finns ingen bättre spegel än en god vän.

Vänner är dom som alltid finns...som stanna hos dig när dom behövs...jag älskar alla mina sanna vänner..som min familj..ville bara skriva till er som läser min blogg ....finns så mycket jag vill säga till mina vänner men d finns inte ord..bara tack och kom ihåg att jag finns även för er en dag när ni behöver mig..varje dag har varit en stor steg fram, men inte utan mina vänner...dom ringer och messa och kommer förbi hela tiden finns som vid min sida..jag skulle inte varit så stark idag om dom inte fanns,,ska snart fixa lite mat sen sova tidigt d jobb helg på G.....Men d kan vara skönt att inte funderar vart man ska varje helg..sååå det blir Trio...pratade med en rolig kille innan om hur man vet om man är kär??? han svarade "man ser ingen annan bara den personen" men d ensamt om den gör slut föratt då står man där själv ...darför måste alla har vänner....tacksam för mina ..kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar