tisdag 27 mars 2012

såå trött


hej,.,.,.har knappt sovit 3 timmar inatt och natten innan dess...det börjar blir dags att flytta ,,,mycket att göra plus jobbar ÖT i 2 dagar,,,jag e helt slut emotionellt och kroppsligt...när allt e gjort måste sova i 4 dagar i rad..alexandra kom hem idag med sina kissar, som ska bor hos mig tills juni...känns bra som en räddning i nöd,,holly fräser mest men dom är annars ok...d kommer...livet brukar svänga lite kraftigt ibland, man måste vara stark och försöka lära sig nåt av allt som sker...d kommer så smånningom..mycket har redan kommit upp till hjärnan och det ok..ja känns fktist ok...detta klarar jag ,,,imorgon hämtar jag min nyckel...karma eller==samma ingång som jag hade i 1997 när jag skilde mig...kanske denna gången blir det lycka jag hittar...sov gott kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar