söndag 18 mars 2012

Party


Hej på er..idag mår man som man förtjänat...ont överallt...men d känns som en härlig ont inte så där plågsamt ont..Oliver (monicas grabb) fyllde 18 år igår ..festen började med super gott mat och fika,,,sen började festen..dans, dans och mer dans,,,skit kul hade vi..man tacka Gud för alla mina vänner som skappades genom så många år...vissa nya vissa har man känt i över 20 år..man e omringad av familj , inte genom blod men genom vänskap,,,nu vet jag varför man säger att man e rik ,,inte pengar men dom saker som betydder mycket mer än pengar..d vänner , barn och familj...har läst mycket böcker om karma och positivt tänkande ,,ska fortsätta läsa föratt jag känner d hjälper mig genom denna krisen jag går genom nu ,,,tacksam för allt jag har i mitt liv...kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar