tisdag 6 december 2011

Snö och julgran



Köpte en vit , super fin gran,,,alltid haft grön..men älskar denna..känns mer och mer som julen närmar sig snabbt...snön faller ute och snart blir det vin med monica...har varit ett par svåra dagar för mig..måste tag lite vin och njuta av livet igen...känns tråkigt när man kan inte litar på sina vänner även om man inte umgås med dom mer...sorligt ...folk som tror dom inte sårar dig med sina handlingar men innerst inne dom vet att dom gör det..men egoismen är stark ibland och vi vill inte inse sanningen...jag lärt mig lite saker med i det hela..att tag hand om min hälsa mer och sluta oroar mig för allt varje dag jag lever..jag e glad att jag kan lära mig...vissa lär sig aldrig...kram på er

3 kommentarer:

  1. Snygg gran. Hos mig finns bara den gamla vanliga och på altanen....går inte att ha ine med dessa huliganer som jag har :(
    Kram

    SvaraRadera
  2. tack lotta...denna gran på bilden är inte min men den kommer blir så fort jag hittar biliga kulor i den färgen...zowey tycker granen är de bästa lekplats för henne.,..hon sover under den..kram

    SvaraRadera
  3. UNDERBAR!!! Jag har inte heller (som Lotta) nån gran inne utan bara ett STORT tallris som jag sätter en liten ljusslinga i o kanske knyter på lite röda rosetter lite här o där. Hade gran när jag bara hade Bus o Biggis ... oh là lá ... det var livat ska du tro. Det slutade med att jag fick förankra granen på två sidor med linor i väggen ... o naturligtvis sätta tillbaka glittret varje dag ...
    Kram på dig Kety!

    SvaraRadera