lördag 24 december 2011

Julfton 2011





















Vaknade idag lite sen men jag ville vara utvilad tills mina döttrar kom hem vid tolv..saknar dom mycket när dom bor så långt ifrån mig..dagen började att jag och Alexandra åkte till krykogården (det har varit många år sedan jag var där)...kändes så rätt att tända några ljus till Mattias )barnens farfar, Darko (barnens farbror) maria, anica och lille Gino...tårarna kom hela tiden..dagen vaer fin , solen var ute och det var jätte still där uppe vid krykan..sen började jag med resten av maten tills kalle anka började...vi åt den goa julmaten och tittade på 2 film sen..lungt och fint--behövde detta ..har inte varit på humör länge nu så detta blev skönt..kram på er alla

1 kommentar:

  1. Vilken fin o stämningsfull julafton! Firade jul hos min äldsta dotter m man o barnbarn. De har oxo en vit gran som du kan se på min blogg. God fortsättning på helgerna o en stor kram till dig, Kety!

    SvaraRadera