måndag 12 december 2011

Julen närmar sig







Känns som tiden bara går förbi så fort..dagarna blir kortare och kortare...det har varit svårt att hålla zowey bort från julgranen men jag fick ett spray som ska hålla katterna borta från typ saker man inte vill dom ska röra..får ser om d funkar..granen ser ut som den har varit i andra världskriget...har inte köpt så mycket klappar än ..måste tag mig till ullared men jag orkar helt enkelt inte idag...har hittat 2 bilder på hollys morfar eller zoweys farfar i lottas album..han heter Lancelot..tycker han är super fin..jag tror det var han som fick mig att älskar silver katter...dom ser så magestiska ut ...ville dela den med er...

3 kommentarer:

  1. Hej! Vad var det för spray? Och du får gärna berätta om den funkar. Min katt förstör hela våran gran (plast) Han är för tung för grenarna som går sönder.... :( /alexandra

    SvaraRadera
  2. hej alexandra sprayen heter Hold Dej Vaek från danmark..super bra tills just sånt man inte vill dom ska röra---hoppas d hjälpte kram

    SvaraRadera
  3. Kw Hold Dig Vaek - Stop urinating spray
    http://www.vejasuns.lv/product/path/25_26/product_id/31

    SvaraRadera