tisdag 20 december 2011

sista passet



äntligen sista passet på jobbet sen är jag ledig tills den 3 januari..mår inte bra idag , kom hem inatt med migrän men jag åker jobba idag ...har inte skrivit länge, inte haft ork..denna tiden på året är inte min bästa..vet inte om d handlar om att min familj är så lång borta ..jag saknar dom julen jag växte upp ..mina barn finns här, och jag är så tacksam för detta..men saknaden efter mina föreldrar och julen blir alltid ..jag blir nästan deppig varje jul..faller i koma...typ och känner mig så ensam...jag ska iallafall försöka fixa så mina barn känner sig hemma och mår bra..älskar dom så mycket...monica fikade imorse hos mig..en fin människa och vän..God Jul till er alla kram

2 kommentarer:

  1. Hej Kety
    Önskar dig och din familj en riktig skön jul och ett gott nytt år!

    Kram
    Anneli

    SvaraRadera
  2. hej !!! Önskar dig och din familj en super fin Jul..kissarna med kram

    SvaraRadera