lördag 22 september 2012

Mycket på Gång!!

Trodde hösten skulle varit tråkigt men njäää....har bestämt mig att plugga färdigt vård linije som jag avslutade typ 4 år sen,.,,tag ca 1 år sen kan jag söka jobb som underskörteskan,,,.vill så gärna jobba med det och jag nu har tid och viljan igen,,,sen kommer vi åka med jobbet till Kiel på kryssning i Oktober,,,,2 dagar..jätte spännande...I slutet av okt blir det kattutställning i Vargberg...tag bägge kissar pga det Brittspecial,,sen i november åker vi till Göteborg på Lena Ph....kul höst..at varit lite omtumlande det sista 8 månader...mitt liv hade tagit slut på ett vis men som allt i livet sker för en menning, jag ser nu att även detta har en menning..inte alltid lätt att ser när man mår dåligt ...med tiden en dörr stängs men en annan öppnas...jag har mycket att leva för och har mycket planner oc kärlek inom mig så d räcker långt...ibland måste man går genom eld att komma fram till lyckan ..kram

3 kommentarer:

  1. Go girl....Här händer det grejer. Glöm inte bort din inflyttningsfest bara....Miss u. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Roligt att du ska plugga till undersköterska, jag ska också plugga till det, och börjar nu i oktober.Vi syns i Varberg
    kram Camilla

    SvaraRadera
  3. Vad roligt det ska bli o träffas i Varberg, Kety!!! Hoppas vi får en liten pratstund tillsammans mellan alla britterna! Kram!

    SvaraRadera