tisdag 11 september 2012

D dags,,,

Japp d dags att börjar leva igen ,,träna, umgås bara njuta av livet..inga sura miner längre över skvaller och idioter som har inget liv..jag e så trött på folk som dömer och tala osanningar bakom ryggen,,,fattar dom inte att dom sårar och med detta att som snackar illa om andra dra dom samma medel in i deras liv...jag har, iallafall, beslutat idag att inte prata mer om andra och deras liv och dömer andra..d männskligt men omoraliskt...ska söka nytt jobb överallt ser vart man hamnar..halva av mitt livs situation är ändrad så d dags för helheten...jag var inte redo tills igår, men sånt kommer när man är mogen...och jag är det..önskar alla kunde växa så fort som jag har gjort dom här 8 månaderna...men d blir aldrig slut med det man lär sig något nytt varje dag...snart blir det badhuset,,,måste komma i toppform d mycket roliga saker sån händer i Oktober,,,kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar