onsdag 26 september 2012

Höst

Många gillar inte höst, jag är inte en av dom...älskar hösten med allt som kommer med , typ regn, mörka kvällar och svalt luft,,,Har varit i skolan idag, måste bara fixa ett papper från gislaved sen kan jag börjar plugga..känns så bra att har ett mål...gillar inte bara glida genom livet utan menning och mål..då mår jag bäst..d känns med ,,har varit på topp humör idag..varje kväll innan jag somnar och när jag vaknar tänker jag positiv och detta säger dom ska hjälpa oss leva lyckligare...Vill bara tacka alla mina vänner som finns ...utan er skulle mitt liv varit ensamt,,.,älskar er alla!! Ni vet vem ni är..saknar mina barn så mycket nu när man bor ensam,,men ar mina fina kissar som lämnar inte mina sida ela dagarna, mest Holly...Har haft influensa i 3 dagar nu men d börjar bli lite bättre, tror jag ätit 50 alvedon ;;)) ovanligt för mig eller hur??

saknar gymmet men det får blir nästa vecka...kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar