fredag 18 mars 2011

Snö, Holly och halv 8 hos mig...

Ok nu börjar man blir trött på allt snö..när ska det sluta??? 6 månader vinter?? kul eller NOT..Holly mår bra ska försöka väga henne idag fixade en våg nu från jobbet..hon älskar altanen..idag somnade hon där ute i kylan...tog in henne snabbt..har nu satt upp 3 annonser om Hugo med mild ..jag ber till gud någon hör av sig..jag vill veta om han lever..men det ser inte bra ut..Igår var det dags för den andra Halv 8 Hos mig eller hos Monica...super duper gott man ..men det visste jag vi skulle få..hon är en pärla i köket...efterätten var bäst vilken lyx!!! Tack Monica..har städat idag med manne ..Hela huset...lite tråkig att jag fick inte åka till kattutställningen i Varberg i helgen med Lotta och gänget men Holly är gravid så det blir nästa gång...kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar