torsdag 31 mars 2011

Holly 8 dagar kvar

Holly är i toppform, springer runt och leker med hugo och deedee ..hon är jätte hungrig på morgonen, kommer upp i sängen och mjaua som bara det--väcker oss varje dag nu..längtar tills den 8 april,,har köpt nästan allt jag behöver nu...hoppas man är redo nu..har redan kommit på alla namn på kissarna..som förra kull ska d bli namn på grekiska gudar/gudinor...tycker dom är jätte fina och ovaliga..
Har varit hos min emelie hjälp henne syr gardiner/löparen blev super fin..sen shoppade vi och tittade på en super bra film sammtidigt åt hemlagade pizza..mmmmm nu blev det bad och snart sova kram

4 kommentarer:

  1. Hej Kety
    Kommer att hålla koll på bloggen, e så nyfiken!! Hur mycket har Holly gått upp i vikt?

    Ha en riktigt skön helg
    //Anneli

    SvaraRadera
  2. Ojojoj........NU ÄR DET SPÄNNANDE!!!!!!
    Ska ladda min kamera så jag kan ta kort på bebisarna när dom kommer.
    Tänkte på det.....du kanske skulle klippa Hollys päls lite där bak. Underlättar tror jag när hon får bebisarna då hon är så långhårig.
    Och så kanske du ska försöka tvätta bort skavet lite på tuttarna så dom blir mjuka. Lite olja på så tvättar hon dom själv också.
    KRAAAAAAAAAAAAMIZ

    SvaraRadera
  3. hej lotta...jag ska fixa allt tills dom kommer...detta är såå spännande..hon mår jätte bra så får vi hoppas att allt går bra för henne kram ringer när dagen har kommit..lER

    SvaraRadera
  4. hej annelie--jag har inte haft våg tills nyligen så jag vägde inte henne i början..men hon är inte jätte stor i magen. lagom...längtar kram

    SvaraRadera