onsdag 2 mars 2011

Holly bara äter!!

Holly är som en gravid kvinna som bara äter och äter...bara bra att hon mår väl och vill har mat..
Satt klockan på halv åtta idag som jag och Monica skulle ut och gå...ryggen var så stel att jag trodde jag kunde inte tag 5 steg..men när vi började gå losnade det lite sen gick det bra...måste tvinga upp mig på morgonen känns mycket bättre för mig än att sova länge..sen fick jag te och en fralla hos monkan...hon är en god vän och toppen tjej..love you monica!!!!!
Holly kommer direkt när jag eller Manne äter nåt..om vi inte ser henne så kommer hon med tassen och peta på oss "eh ger mig lite mat med"....min underbara katt jag älskar henne så....tack Lotta att jag lyssnade på dig och köpte henne...hon är en pärla..har varit och handlat nu köpt bara "bra mat" ska försöka byta mina vanor och förhoppningsvis går ner i vikt...sommaren är snart här...eller hur?? hehhe ha det...kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar