tisdag 18 oktober 2011

sååå trött och seg man e



Har sovit som fan i 2 dagar nu...vaknar sent och ändå ass trött...vet inte varför---imorse ringde klockan halv 10 --skulle fixa mig och till anni på mys fika med mina bästa..d blev våfflor och kaffe med dopp...så härligt med fina stunder som dom här..man uppskattar livet så...har haft mannes familj på besök så vi tog en snabbis till ullared...köpte 2 par trosor hahha biligaste resa i livet 55kr...fullt med folk så man spyr...sen sov jag i en timme,,nu blir det soffan..har inte tränat i 3 dagar ..mår inte bra över det men jag vägrar tvinga mig själv till det om jag e trött..blir kattbajs av det bara,,,zowey är så fin efter kattbad igår i gislaved,,,,snart blir d varberg..på lördagen så spännade,,,,kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar