söndag 23 oktober 2011

Helgen varberg



Helgen har varit super bra..lite seg idag men d värd..började morgonen tidigt igår..sov knappt 2 timmar, som är vanligt för mig innan utställningen,,packade upp allt och åkte mot Vargberg..d regnade och blåste hela vägen ner..Zowey slutade inte skrika i bilen så d var lite tröttsamt..jag kom in kl 07.00..hittade min plats och fixade buren..sen kom alla underbara vänner som man har längtat att träffa...det har blivit som en liten kult att åka på showen..inte bara för katterna men även kompisarna..bilderna kommer sen..Camilla tog många..utställningen var bra lite rörigt men d gör inget..Zowey fick sin Ex1 och fick bra bedömning,,,hon var jätte snäll hela dagen..kom hem kl 20.00 helt slut...men längtar redan tills mars...då blir det 2 helger...jippi

1 kommentar:

  1. Tycker du att jag tog många kort, Kety !!! Haha, jag gillar att ta kort på katterna men det är inte så många som blir bra, men vad gör väl det...

    SvaraRadera