torsdag 14 april 2011

Pandora

lite tråkiga nyheter..pandora vill inte tag tutten och måste matas med hand..hon e så söt jag blev krossat när jag sag hon hade gått ner i vikt..men underbara lotta kom och visade mig hur man mata henne..hon åt men imorse gick ner lite igen..jag ringde lotta och hon ville jag tag henne hem till hennes hona som hade mjölk kvar..hon har faktist 2 som kan mata henne..men icke ..hon vägrade..så lotta ska försöka mata henne idag och prova med hennes katter..jag vill inte hon ska dö..hon är en holly kopia och detta måste gå ..jag ber till gud hon överlever..lotta om du läser detta vill jag tacka dig från mitt hjärta allt du gör för mig och kissarna..d inte lätt för en ny att kan allt som en proffs som dig..dom andra mår bra och växer snabbt...

2 kommentarer:

  1. Camilla Karlsson14 april 2011 kl. 18:08

    Åååå, hoppas den lilla tjejen klarar sig.

    SvaraRadera
  2. hon äter nu...lotta lurade henne med lite mjölk och tonfisk på tutten ..hon nappade och nu e hon hemma och åter!! lyckan!!

    SvaraRadera