söndag 3 april 2011

Inbrott....



livet kan blir så tråkigt ibland och skrämmande...kom hem inatt från monica skulle sova pga jobba..kändes fel direkt när jag öppnade dörren lag de massa löv i halen och smuts på mattan..hugo satt vetskrämd i halen och holly under soffan..när jag gick in i v-rummet hittade jag grejer på golvet samma i köket..datan var borta och massa andra grejer som tillhör oss..jag vågade inte röra mig , när telefonen ringde och manne frågade är allt ok kom du hem? jag bara viskade " kom hem nu någon har varit här" jag skakade och grät vågade inte gå in i sovrummet..visste inte om jag va ensam i huset..altan dörren var öppen!!! sovrummet sag ut som ett slagsfelt..alla mina greler överallt..vad händer här ?? måste man verkligen leva i skräck även i smålandsstenar?? orkade inte somna jag var sä rädd...så besviken och arg..grannen sag 2 killar framför huset samma tid jag kom hem typ..vittne har vi nu..men hitta dom d ska vi snart polisen tycker d med..nya bilder från wille..tack camilla han ska bli en fin pappa...kram på er

4 kommentarer:

  1. Men fy så vidrigt att bli utsatt för, vet precis hur det känns då vi hade inbrott i vår sommarstuga för några år sedan, det blir liksom inte mest sakerna som är borta utan mest att någon rotat bland ens privata saker, känns nästan som en slags "våldtäkt" ja du förstår så klart hur jag menar, och att sen komma hem när det nyss hänt och inte ens veta om någon är kvar i huset FYYYYYY jag tycker verkligen synd om dej.
    Ber dej att hålla lite extra koll på Holly för har hon blivit rädd kan hon faktiskt föda lite för tidigt, det har jag oxå råkat ut för. Hoppas verkligen att du hämtar dej och att Holly i lugn o ro får sina bebisar och jag ser framemot att se vad det blir. Du har i alla fall detta roliga o se framemot.
    Kram/Carina

    SvaraRadera
  2. hej carina tack dina ord värmer..holly mår bra hon har 4 dagar kvar..jag var mest rädd för henne när jag insåg vad hade hänt, allt annat var inte viktigt..hörde igår 3 andra hus blev rånade samma natt..gillar inte vara rädd..man måste gå vidare..vi håller tummarna för holly nu och väntar på bebisarna kram

    SvaraRadera
  3. Men stackars dig Kety, det är fruktansvärt att bli utsatt på detta sätt. Vet hur det känns, tyvärr. Man blir så ledsen och förbannad det känns verkligen som man inte kan vara säker någonstans!
    Så skönt att allt är bra med Holly inget annat är viktigare!
    Tänker på dig STORKRAM sköt om dig!
    Nicole

    SvaraRadera
  4. tack nicole..dina ord betyder mycket ..hoppas vi ses snart kram

    SvaraRadera