onsdag 6 mars 2013

Holly's kattungar dag 3

Dom tre små underverk är stora och äter bra--Holly har lite mjölkstockning men det verkar vara bättre idag---gjorde en riskudde och värmde dom hela dagen igår det hjälpte---Jag vet dom 2 sköldpaddor är tjejer..men är så osäker på killen?? han vägde 171g idag!!! dom tvp 154 och 155g---så det är super bra...Ska iväg med hugo till veterinären han skakar på huvudet mycket när han ska fokuserar på nåt..plus att han är inte på hugget en vecka nu-är så orolig---men det bäst att kolla upp det---Idag åt han torrfodret för första gången på länge..Jag börjar jobbar på fredag, det blir skönt faktist komma igång..Var hos min favo läkaren igår...killen är min dröm man LER--men gift så det bara hitta en lik honom hahahha
han gjorde prover på reumatiska besvär som jag är så stel---fixade tid hos den famous kiropraktorn med, han har börjat jobba hos Pontus nu ...men inte innan den 9 april.-ska fixa detta---dom tog blod prover på hugo..så arg han var--harre gud helt galen...fick diet mat ,,,han är mager så han måste upp i vikt direkt..men d inte lätt när man haft magsjuka...idag mår han bättre,,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar