söndag 5 augusti 2012

Semestern är slut

Så blir det dags att börjar jobba imorgon,,,fattar inte hur fort det har gått förbi..avslutade veckan med Christin som kom i fredags...det blev Mårtenssons sen live musik och disco sen..super trevligt har vi haft det. Igår åkte jag till Monica..konstigt hur fort man vänjer sig i ett ny ställe.,,.känns som Smålandsstenar är inte mitt hem längre,,jag bara saknar mina fina vänner tom. jobbet Harre Gud!! fattar ni,,,japp lite grann rutinerna vill man har igen,,,ska börjar på gymmet nästa vecka sen tänkte skriva in mig på högskolan till hösten på halvfart..livet förändras hela tiden, och detta är väl menningen med allt..ibland vill man inte släppa det gammla men man måste börjar med de nya..så känns det faktist att kanske ett nytt början är vad vi alla behöver ibland...kram och välkommen till verkligheten

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar