söndag 10 juni 2012

Studenten och Jobb Fest weekend

Gud jag känner mig som 70 år, har ont i hela kroppen...i fredags var vi i Halmstad att fira Vicki /min gudbarn , studenten..sen var det fest hemma hos henne...det regnade ute men vi satt under en tält och hade jätte trevligt...men som de var kallt hela kroppen är stel..jag drack lite för mycket så beslutade att sova på Monicas soffa...vaknade tidigt och tog bilen hem...sen kom emelie vid 3..det blev korv/bröd och grogg...fixade oss innan resten av skiftet kom vid kl 18...åkte ner till stan på undebart mat och sen blev det nattklubben...har inte dansat så här länge sen..kändes man levde...mycket folk och liv...hela skiftet dansade till en låt från Kroatien av Colonia...helt ovanligt att dom spelade deras låtar...super kul....kom hem sent och sov inte bra alls...hela kroppen är sååå stel...imorgon börjar jag jobba igen...hur blir detta?? jag dör,,,kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar