lördag 25 februari 2012

Birthday


hej på er...idag har varit den lungnaste födelsedagen i historien...fick en super fin middag som present av min bäste kompis Esad igår,,sen kom Ulle och Snezana idag---mina andra fina är inte här så dom kommer en annan dag.-saknar mina barn dom här tillfälle...känns så ensamt..blev en tår eller fler idag---kännslig blir man vid såna dagar..ville tacka alla som skrev i min FB sida...tusen tack d kändes bra att så många hörde av sig..hoppas denna år blir bättre än den sista jag behöver lite tur nu...Gud om du lyssnar så hoppas du kan ger mig lite tur i framtiden...jag tror d dags nu..jag har gjort mitt straff...tack...love you ändå....

6 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott och många kramar till dig!

    SvaraRadera
  2. GRATTISKRAMAR till dig Kety i låååångt efterskott - är ju ingen inbiten FB:are ... men jag såg nyss att du fyllde år!!! Efter regn kommer alltid solsken vet du väl o så är det med turen oxo! Det blir säkert din tur snart! En tur till Varberg, kanske? Eller till Alingsås?!
    Kram-kram till dig, Kety!

    SvaraRadera
    Svar
    1. tack lena d värmer..skulle så gärna komma nån helg och hälsar på dig...varberg blir det inte jag jobbar hela helgen ..Lycka till med kissarna kram

      Radera
  3. Åhh jag har missat din dag helt men grattis fina du, du förtjänar massor av kärlek och glädje!!!

    Kramis och lycka till med allt! Nicole

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ohh tack gumman d lungt inte lätt att veta när alla fyller år,,,kram på dig

      Radera