fredag 18 november 2011

Hugo är Halmstadsbor!!!!!!!




Fick ett samtal nu,,,från en trevlig kvinna...frågade om jag äger en katt som heter Hugo!!!! Jag blev helt ställd....trodde jag skulle höra han var död...men hon jobbade på halmstads katthem och ett par kom in med han i veckan som bor i smålandsstenar..Han har varit hos dom i 5 månader nu,,,,men som dom kunde inte har han mer åkte dom till halmstad med han...hon sade han var super social och go..en tjej ville tag han hos sig..hon trodde han rymde pga mina andra katter och ålder,,,han är 9,,,jag är så glad han lever och mår bra...dom hittade mig genom chipet,,,känns super bra han är ok....hon trodde d inte menningen tag hem han pga han skulle rymma igen..han vill vara ensam katt....tack Gud han lever....nu kan jag sova lungt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar