tisdag 13 september 2011

mina kompisar



Imorse startade jag dagen hos mia ..dukat fram en super fint frukost med ägg,fattiga riddare, juice, te bacon och prins korv,,,jag , monica, christin,anni och mia har haft en ritual att fixa frukost åt alla en gång i veckan..mysigt..sen åkte jag ner och handlade till festen på lördag...men innan dess tog mig till gymmet och tränade,,,så bra man mår sen...älskar känslan att man gör nåt bra för kroppen...kom hem nu från en trevlig 3 timmar med en gammal kompis som jag älskar såå---hon har alltid varit där när man har d svårt eller inte men att man vet hon finns..pratade med henne och mår bättre nu..man börjar inse vilka är mans vänner och vilka har aldrig varit ...jag försöker alltid tänka på att alla är som jag..men d fel..vad jag tycker är fel kanske nån annan tycker är ok...ibland gör andra varandra illa och inte vet om att dom gör d...nu svammlar jag men d kanske bra med blogg man vet ej vem läser det och d lika bra::)) d viktigast i livet är kärlek, hälsan och dom man älskar..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar