tisdag 30 augusti 2011

Trött



Dom sista några dagar känns som allt är tråkigt, finns inget jag tycker är kul..kanske hösten tag över mina tankar eller att man har bara hamnat i en svacka..brukar inte skriva om sånt på bloggen men känner jag vill det. Imorse hade vi kurs på jobbet som var kul men jag kände mig yr,nervös och skakig. Sen försökte jag "bota" min ångest med gymmet, men d hjälpte inte..har gått ner snart 4 kg nu ..inte ens d känns kul..ok ?? Jag är för det mesta glad och uppåt men det händer väl alla nån gång att man mår så här nere..Alexandra är hos oss, hon flyttar till sin lägenhet i Göteborg imorgon--känns bra att hon ska försöka göra rätt för sig själv nu..Kissarna mår bra..Zowey växer och liknar sin far mer och mer för varje dag som passerar,,Holly är stor och helt underbar..älskar mina 2 princessor och DeeDee , min huskatt som är 8 år nu,,ska försöka sova tidigt, börjar jobba imon..kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar