onsdag 6 juli 2011

Tungt

Idag körde jag min älskade Pandora till Jönköping..hennes nya familj skulle komma kl 12 till A6 ..jag grät redan igår kväll..kändes så tungt att lämnar henne,,men när jag träffade dom blev allt lättare,,,underbara människor med 2 söta flickor som blev så glada när dom ´sag Pandora...min minsta ängel skulle flytta...jag grät i bilen till Värnamo...skulle vaccinera Zowey och Aagina andra gången,,gick bra det med...Holly skriker hela dagen efter dom..snyd om hennne,,,ledsamt..nu ska jag tag en varmt bad och sova tidigt..jobbar imorgon..sista pass innan semestern..så skönt--Aagina flyttar på lördag ..sen är alla mina underbara borta:((

3 kommentarer:

  1. Camilla Karlsson6 juli 2011 kl. 20:47

    Ja det är en tung bit när dom små ska flytta men du har ju en liten (och en stor också, förstås) skönhet kvar hemma att kela med. Kram till dig....

    SvaraRadera
  2. Skönt att du har Zowey kvar, det hjälper! Hon är så fin!

    Grattis till en underbar kull!

    Kram N

    SvaraRadera
  3. hej camilla och Nicole...tack sk ni ha för dom fina ord...Zowey är en underbar kisse..jag älskar henne djupt..så blir Holly glad att en dotter är kvar...önskar er en skön sommar kram

    SvaraRadera