tisdag 14 juni 2011

Kassandra 9v vem e jag??

Kassandra

Den trojanska kung Priam och drottning Hekubas dotter. När Apollo förälskade sig i henne lovade han att ge henne siargåvan om hon besvarade hans kärlek. Kassandra vägrade, och då gjorde han så att hon kunde se framtiden men att ingen skulle tro henne.

Jag valde att kassi eller Zowey (som hon heter hemma nu) ska stanna hos oss...Hon har helt enkelt kommit in i mitt hjärta och visade mig " mig ska du tag" det blev så..hon är min nya avelshonan..har redan hittat en söt kille till henne en röd kille ..Zowey är en livlig, härlig och mest gosig av alla...hon har mycket charm och älskar mat,,,allt mat,,,mycket mat,::)) hennes svart "hjärtformade näsan" är såå söt...men ärligt talat..jag valde henne pga hon liknar mest sin underbara far Wille..som bodde hos mig i 5 månder och jag grät när han flyttade och lovade mig själv..den kisse som liknar han ska jag har!! tack wille för en super fin kull...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar