måndag 2 maj 2011

kallt

vaknade 8 idag tänkte gå en runda men började städa istället..det har blivit kallt igen och med detta är min rygg kass igen..njöt dom dagarna det var varmt då blir hela kroppen smidigare och värken försvinner..kissarna har blivit stora..dom börjar slåss och kolla på en när man kommer in i rummet..vägde dom idag och Aagina väger mest sen Achante och Kassandra och sen Elektra och sist men minst Pandora min kämpe...hon är mest nyfiken av dom ...Aagina mest blyg och snällast är killen..dom andra 2 tjejer är tuffingar..efter sin mor..Wille (pappan) var snällast av dom alla när han bodde hos mig så Achante och Aagina påminner mig av honom...ska tag nya bilder på torsdag..har även anmält mig till kattutställningen i Trållhättan den 3 juli. Hela kullen ska med..första britt långhår kul någonsin i klubben...det blir spännande...kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar